روانشناسی

ازدواج با دختر بزرگتر از نظر روانشناسی

ازدواج با دختر بزرگتر، یکی از مسئله‌هایی است که می‌تواند همراه با چالش یا مزایاهایی برای افراد به همراه داشته باشد که این یکی از تصمیم‌گیری هایی است که شرایط زندگیتان را تحت تاثیر قرار میدهد امروزه مشاهد شده است که تعدادی از افراد و بازیگران معروف این مدل ازدواج ها انجام داده‌اند و حتی بدون هیچ مشکلی به زندگی ادامه دادند اما در هرصورت مردان دوست دارند که با دختری ازدواج کنند که از خودشان کوچکتر باشد و دختران دوست دارند به او تکیه کنند که آن مرد یک زندگی را مدیریت کند.

این موضوع باعث شده است که هر دو طرف در رابطه با رویداد و وقایع مختلف مواجه بشوند و به همین علت است که این موضوع مورد توجه خیلی آقایان قرار گرفته است امروزه در هنگامی افراد با این سبک ازدواج ها مواجه می‌شوند از مشاورین و روانشناسان کمک می‌گیرند تا بتوانند شرایط را بهتر مدیریت کنند پس مهم است که افراد در هنگامی که درگیر مشکلات می‌شوند از مشاورین راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

که ما در این مقاله رشته رواشناسی برای چه کسانی مناسب است درمورد رشته رواشناسی توضیح دادیم تا افراد با این علم بیشتر آشنا بشن تا راحتر بتوانند با متخصصین ارتباط بگیرند.

ازدواج با دختری که 1 سال بزرگتر است

ازدواج با دختر یک سال بزرگتر از نظر اختلاف سنی با دختری که مورد علاقه شما است و دوست دارید با او ازدواج کنید آنچنان مشکلی به وجود نمیاورد اما با این حال توجه داشته باشید که این موضوع ممکن است مزایا و معایبی هم به همراه داشته باشد که در بعد از ازدواج اثرات خود را ممکن است نشان دهد اما با این حال اگر نظر اخلاقی و رفتاری باهم سازگار دارید و مدت زیادی هم است تو رابطه هستید و قصد ازدواج دارید احتمالش هم زیاد است که ازدواج موافقی را تجربه کنید.

همچنین میزان آشنایی شما با خانواده او و شما بهتان کمک میکند بهتر همدیگر را بشناسید در واقع هرچی مدت زمان رابطه تان قبل از اینکه باهم ازدواج کنید بیشتر باشد احتمال اینکه با مشکلات و چالش‌های کمتری مواجه شوید کمتر می‌شود پس نتیجه می‌گیریم ازدواج با دختر یک سال بزرگتر از خود در بعد از ازدواج به احتمال زیاد زندگی خوبی را تجربه خواهید کرد.

ازدواج با دختر دوسال بزرگتر از پسر

ازدواج با دختر دو سال بزرگتر از پسر است که امروزه احتمالا یکی از جذابیت‌های این نوع از ازدواج ها برای پسرها این است که آنها دوست دارند با دختری ازدواج کنند که شرایط زندگی را بهتر درک کند و با موضوعات و مشکلات مختلف راحت تر روبه رو شود درواقع پسرها در این شرایط امیدوارند که با کمک او بتوانند یک رابطه عالی را باهم تجربه نمایند البته که به علت کم بودن میزان اختلاف سنی می‌توان گفت که رابطه و ارتباط آنها آنچنان به مشکل نمیخورد و در کنار هم می‌توانند به زندگی ادامه دهند.

پس در آخر به این جمع بندی می‌رسیم که ازدواج با دختر 2 سال بزرگتر مشکل خاصی به وجود نمی‌آورد مخصوصا اگر آنها به یکدیگر علاقه‌مند باشند.

ازدواج با دختر 3 سال بزرگتر

ازدواج با دختری که از شما سه سال بزرگتر است یکی دیگر از جنبه‌هایی است که نیاز به بررسی دارد و لازم است که اگر هر دو طرف در رابطه‌ای هستند و خوب یکدیگر بشناسند و بعد از آن قصد ازدواج دارند باید به این موضوع هم توجه شود که از لحاظ رفتاری و علایق باهم دیگه اشتراکاتی داشته باشند این مورد به آنها کمک می‌کند که همدیگر را بهتر درک کنند. همچنین بهتر است قبل از ازدواج از یک مشاوره خانواده راهنمایی بگیرد که به او کمک کند تا مسیر ازدواج شما آسان‌تر شود.

ازدواج با دختری که 5 سال بزرگتر است
ازدواج با دختری که 5 سال بزرگتر است یکی از موضوعات بحث برانگیزی است که در این مقاله بهش اشاره کردیم

ازدواج با دختری که 5 سال بزرگتر است

ازدواج با دختر 5 سال بزرگتر جزو موضوعاتی است که نیاز به بررسی دقیقی دارد همانطور که گفته شد ازدواج با دختری که از شما بزرگتر است ممکن مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد که احتمال دارد در طول رابطه با آن مواجه شوید اما با این حال خیلی از افراد این نوع از ازدواج هارا انجام میدهند و تقریبا هم در اکثر مواقع رابطه خوبی را تجربه کرده‌اند با این وجود باید توجه داشت که هر دوطرف در رابطه باید از همدیگر شناخت کافی داشته باشند و از نظر شخصیتی و اخلاقی تا حد امکان باهم سازگار باشند تا بتوانند آینده بهتری را رقم بزنند.

همچنین این ازدواج‌ها از دید جامعه امکان دارد وجهه خوبی را نشان ندهد و واکنش‌های زیادی را در پی داشته باشد درواقع هرچه سن دختر از شما بیشتر باشد این اتفاق از جنبه‌های مختلف بیشتر به چشم می آید پس توجه داشته باشید در تصمیم گیری در ازدواج همه جوانب بررسی نمایید و تا آشنایی کامل با دختر مورد علاقه تان صبر کنید و بعد تصمیم به ازدواج بگیرید.همچنین می‌توانید با انجام تست‌هایی ویژگی‌های شخیصیتی و رفتاری خود را ارزیابی کنید تا بهتر بتوانید در تصمیماتی میگیرد بهتر عمل کنید که ما در مقاله تست های رواشناسی هم به این موضوع اشاره کردیم.

ازدواج با دختری که ۷ سال بزرگتر است

ازدواج با دختر 7 سال بزرگتر جزو یکی از موضوعات مهمی است که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت با در نظر گرفتن اینکه هر دو شما به همدیگر علاقه دارید و اختلافات کمی بین شما هست باید توجه داشته باشید که احتمال دارد بعد از ازدواج در بلند مدت با مشکلاتی مواجه شوید و چالش‌هایی در زندگی روزمره تان به وجود بیاید با این حال اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و دوست دارید با شخص مورد علاقه تان ازدواج کنید پیشنهادمان این است که مزایا و معایب این کارتان در نظر بگیرید و با تحلیل شرایط و فرد مقابلتان اقدام به انجام این کار کنید.

طبق نظر روانشناسان اگر فرد مقابلتان بیشتر از 7 سال سن از شما بزرگتر باشد این احتمال میرود که ریسک نابودی رابطه بیشتر می‌شود و ازدواج شما با شکست مواجه شود با همه این تفاسیر شخصی که 7 سال با شما اختلاف سنی داشته باشد این معنی میدهد که شما در لب مرز سنی را انتخاب کردید که روانشناسان بیشتر از آن را توصیه نمیکردند اما با این حال همیشه به یاد داشته باشید که معیارهای دیگه‌ای هم هست رابطه شمارا محکم و استوار جلو میدهد که اگر خصوصیات اخلاقی و رفتاریتان شما شبیه به هم باشد احتمال اینکه ازدواج شما موفق‌تر باشد بیشتر می‌شود.

ازدواج با دختر 9 سال بزرگتر
ازدواج با دختر 9 سال بزرگتر در این قسمت راجب چالش های پیش رو این نوع ازدواج توضیح میدهیم

ازدواج با دختر 9 سال بزرگتر

جایگاه اجتماعی شما و اختلاف نظر هایی که در بعد از ازدواج ممکن است برای شما رخ دهد این تفاوت را آشکار میکند درواقع دلیل وجود نظیر مشکلاتی است که در بلوغ دختر و پسر در بلند مدت در رابطه نشان میدهد از این رو دختری که از شما بزرگتر باشد باعث این می‌شود که در بی تجربه بودن و اشتباهاتی ممکن است از شما سر بزند و وی از شما دلسرد بشود اشاره دارد که این موضوع چالش ها و فاصله هایی از نظر روانشناسی بین شما به وجود می آورد.

به عنوان مثال بزرگتر بودن دختر از شما ممکن است که او از لحاظ مالی از شما بهتر باشد و یا از نظر تجربه‌های مختلف در موضوعات مختلف از شما بیشتر آگاه باشد چون این اختلاف سنی زیاد است و باید قبل از اینکه ازدواج کنید تمامی مسائلی که ممکن در طول زندگیتان از نظیر سن مدیریت شرایط و طرز تفکر خود و فرد مقابلتان را حل فصل کنید تا بعد از ازدواج به مشکل بر نخورید.همچنین ما مقاله‌ای برای شما عزیزان فراهم کردیم که در ازدواج با زن مطلقه از نظر روانشناسی را بررسی و درموردش توضیح دادیم.

ازدواج با دختر 10 سال بزرگتر

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره شده بود گفتیم که ازدواج با دختری که از خودمان بزرگ تر است دارای چه معایبی است و پیامد های آن چیست در این نوع از اختلاف سنی هم موضوع مهمی است که به راحتی نمی‌توان از آن گذر کرد و یکی ازمهمترین دلایل رد این جور روابط به خانواده ها بر می‌گردد که این اختلاف سنی را به طور قطع نمی‌پذیرند.

همچنین از دیگر مشکلات این نوع از ازدواج ها ممکن است که دختر با شما به عنوان یک بچه رفتار کند و خودش را از شما بالاتر بداند که باید این موضوعات توجه کافی داشته باشید.

ازدواج با دختری که 1 سال بزرگتر است نی نی سایت

ازدواج با دختری که یک سال از شما بزرگتر است از نظر نی نی سایت این منظور را برای افراد دارد که عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و شرایط ازدواج با فرد مودعلاقه تان را بسنجید. تفاوت سنی یک سال معمولاً به عنوان اختلاف سنی کمی تلقی می‌شود و معمولاً مشکلی را به وجود نمی آورد.

در اغلب موارد، این تفاوت سنی مشکل یا چالش خاصی برای دو طرف به وجود نمی آورد با این حال بهتر است که قبل ازدواج هر دوطرف از آشنایی کامل برخوردار شده باشند تا به مسائل فرهنگی، ارزش‌ها، تجربیات زندگی، وضعیت مالی شما و شریک زندگیتان با خبر شوید و بعد اقدام به ازدواج کنید.

ازدواج با دختری که 4 سال بزرگتر است نی نی سایت

ازدواج با دختر 4 سال بزرگتر از شما است باید بررسی شود که این تفاوت سنی چهار سال یعنی از نظر تعهد و شرایط مالی و حتی فکر ممکن است با شما در سلیقه‌ها و جنبه‌های مختلف فرق داشته باشد و ممکن است تأثیرات متفاوتی در زندگی روزمره و زناشویی داشته باشد درواقع این موضوع در اهدافی که در زندگی مشترکتان ممکن است به وجود بیاید تاثیر گذار است.

همچنین اگر بازهم در تصمیم گیری مردد هسیتد یا ابهامی در ذهنتان وجود دارد می‌توانید از مشاورین و روانشناسان کمک بگیرید و تا آنها شمارا بهتر راهنمایی کنند تا روانشناس‌هایی ماننده دکتر انوشه بتوانند در مسائلی ماننده ازدواج با دختر بزرگتر دکتر انوشه به شما کمک نمایند.

همچنین علاقه‌مندان به رشته روانشناسی می‌توانند در مقاله درآمد رشته روانشناسی بالینی در ایران درمورد این علم اطلاعات بیشتری کسب نمایند یا حتی با شیوه‌های درمانی این تخصص بیشتر آشنا شوند علاوه بر این ما در مقاله فکت های جالب روانشناسی راجب ترفندها و فانتزی‌های ارتباطی روانشناسی توضیح دادیم و آن را برای مخاطبین معرفی کردیم تا افراد ایده و روش‌های جدیدی در ارتباط خود با دیگران داشته باشند.

ازدواج با دختر 4 سال بزرگتر هلاکویی

بر طبق نظر دکتر هلاکویی در این سبک از ازدواج‌ها ایشان به این مورد اشاره داشتند که در ابتدا باید خصوصیات اخلاقی یکدیگر بررسی نماییم و ویژگی‌های مشترکی در بین خودمان و فرد مقابلمان پیدا کنیم و به میزان تجربه ها و سابقه‌ای که در رابطه مان داشته باشیم توجه نشان دهیم به طور کلی او می‌گوید باید احساساتی که بین دو طرف وجود دارد بسیار مهم و حیاتی است و 4 سال اختلاف سنی آنچنان تاثیری بر روی تصمیم گیری ازدواج نمی‌گذارد.

اختلاف سنی در ازدواج دکتر انوشه

از نظر روانشناسان اختلاف سنی بین 4تا7 سال جزو بهترین آماری است که میتوان گفت از نظر فکری و عاطفی می‌توانند زن شوهر باهم داشته باشند درواقع به عوامل مختلفی ربط دارد که در این سنین مختلف افراد چه کارهایی را انجام دهند که اختلافات فکری و افکاری آنها کم یا زیاد باشد.

همچنین میزان سازگاری شما با فرد مقابلتان مشخص میکند در طول زندگی چه برخودهایی باهم داشته باشند به همین علت است که این موضوع مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. امروزه افراد به صحبت‌های دکتر انوشه با هم سن خودت ازدواج نکن گوش میدهند و خواهان این هستند که اطلاعات بیشتری درمورد ازدواج با سنین مختلف به دست بیاورند.همچنین ما در مقاله تفاوت دختر و پسر از نظر روانشناسی حتی راجب تفاوت‌های جنسیتی دختر و پسرها صحبت کردیم.

ازدواج با پسر کوچکتر دکتر انوشه

پیامدهایی که در این گونه ازدواج ها ممکن است رخ دهد از جمله اتفاقاتی است که سن عقلی آنها از نظر رفتاری و عقایدی باهم متفاوت است و موجب آن می‌شود که در ادامه زندگی آنها بعد از مدتی به مشکل بخورند یعنی موقعی احساسات کنار بروند و جای آن را به منطق بدهند این چالش‌ها و مشکلات شروع می‌شود این موضوع به قدری عجیب می‌شود که ممکن است زن نقش مادر را بازی کند و پسر در نقش کودک فرو برود.

زیرا آن پسر از تجربه زیادی کسب نکرده است و راه و مسیر زندگی نمیداند از این رو دختر هم از راهنمایی و گوش زدن کردن خسته می‌شود و کم کم این رابطه به سوق سرد شدن و جدایی کشیده می‌شود. ما در موضوعات مختلفی درمود نحوه راهنمایی متخصصان که به شما کمک کنند تا در ازدواج خود بهتر عمل کنید اشاره کردیم و در مقاله روانشناسی بهتر است یا روانپزشکی گفته ایم که در چه شرایطی از کدوم متخصصین برای راهنمایی و مشاوره برای ازدواج با دختر بزرگتر از خود تصمیم گیری کنید تا انتخاب راه حل های درست در مسیری در آن قرار دارید راهنمایی بگیرید.

ازدواج با دختر بزرگتر دکتر هلاکویی

باید در نظر گرفت که تصمیم به ازدواج یا انتخاب همسر یک مسئله شخصی است و نیاز به دقت و توجه دارد درواقع اگر شما به دختری علاقه دارید که از نظر سنی از شما بزرگتر است و او هم به ازدواج با شما رضایت نشان میدهد باید این مسئله را در نظر داشت که به موافقت و علایق و سلیقه‌های شما بستگی دارد پس بهتر است قبل از ازدواج به موارد زیر توجه داشته باشید که بتوانید از زاویه‌های مختلف این موضوع را بررسی نمایید

  • موافقت مشترک شما در قبول کردن یکدیگر در ازدواج.
  • از اهداف شریک عاطفی خود با خبر باشید و سعی کنید در یک راستا باهم به خواسته های خود دست یابید.
  • از مشاورین و روانشناسان کمک بگیرید تا بتوانید مسائل را راحتر حل کنید.
  • موضوع اختلاف سنی را از همان ابتدا حل کنید و آن را بپذیرید.

در آخر از آنجا تصمیم گیری نهایی با خودتان است پس بهتر است که با دقت همه جوانب بررسی نمایید تا خطر شکست تا حد امکان پایین بیاورید تا بتوانید ازدواج موفقی را تجربه نمایید.

بزرگتر بودن زن از مرد دکتر انوشه
بزرگتر بودن زن از مرد یکی از بحث هایی است که در هنگام ازدواج در میان افراد به آن پرداخته میشود

بزرگتر بودن زن از مرد دکتر انوشه

بزرگتر بودن زن از مرد در دیدگاه روانشناسی جزو موضوعات بحث برانگیزی است که خیلی از افراد را درگیر خوده کرد است مخصوصا افرادی که قصد ازدواج دارند و می‌خواهند با دختری ازدواج کنند که از خود آنها بزرگتر باشد درواقع این مسئله باعث شده است که آنها در تصمیم گیری کمی مردد باشند از این رو آنها با توجه به اینکه به فردی که از خودشان بزرگتر است علاقه نشان میدهند و دلیل می آورند به چه علت دوست دارند با فرد مقابلشان زندگی کنند.

که در این شرایط ممکن بحث مقدار درآمد دختر و داشتن تجربه او باشد که آقایان در این شرایط تمایل به این نوع از ازدواج‌ها دارند در نتیجه باید آنها اتفاقات احتمالی این موضوع هم کنار بیایند که شامل نگاه منفی دیگران و تفاوتی هایی که در هیجانات و احساسات آنها در طول رابطه شان رخ میدهد. در آخر این موضوع را باید با احساسات و تصمیمات هر دو طرف سنجید که آیا هر دوی آنها با این موضوع مشکلی ندارند و حتی می‌توانند کنارهم آینده خود را بسازند.

درواقع ضرب المثل دل به دل راه دارد از نظر روانشناسی می‌توان در اینجا به کاربرد که حتی این روابط بین افراد و ارتباطات آنان مورد توجه روانشناسان قرار گرفته است.

ازدواج با دختری که 3 سال بزرگتر است نی نی سایت

به طور معمول در جامعه ما دختر باید از پسر کوچکتر یا حداقل هم سن او باشد که این امکان فراهم بشه که آنها باهم ازدواج کنند اما در هرصورت از نظر دیگران این اتفاق منجر این می‌شود که واکنش‌هایی هم در پی داشته باشد که این موضوع را کمی بحث برانگیز میکند درحالی که آن ها تمایل دارند با شخصی ازدواج کنند که از خود چندسال بزرگتر باشد.

با این وجود از مثال مشابه‌ای برایتان گفته شد می‌توانید خودتان و شخص مقابلتان به جمع بندی برسید که دوست دارید با فرد موردعلاقته تان که از شما بزرگتر است ازدواج کنید یا نه یا اصلا سن ازدواج با دختری که 5 سال بزرگتر است در همین مقاله که درموردش صحبت کردیم مورد بررسی قرار دهید و از دیگران نظر بخواهید و تا آنها خواسته شان به شما درمورد این موضوع بگویند یا از آنها راهنمایی بگیرید.

ازدواج با دختری که 5 سال بزرگتر است نی نی سایت

در این سبک از ازدواج‌ها افراد در موقعیتی قرار می‌گیرن که با شخص مورد علاقه خود که اختلاف سنی آن به 5 سال می‌رسد ازدواج کنند درواقع بهتر است که افراد در این شرایط وضعیت روحی و عاطفی خود را بررسی نمایند و با توجه به این موضوع ممکن است واکنش‌هایی از پدر یا مادر خود یا والدین دختر مورد علاقه شان داشته باشند آمادگی لازم را داشته باشند البته که این شرایط ممکن است برای همه یکسان نباشد و هر فردی دارای اخلاقیات و افکار خاصی است اما با این حال خوب است که همیشه این افراد در این نوع از ازدواج ها همه‌ی جنبه‌های لازم را بررسی نمایند تا بتوانند ازدواج موفقیت آمیزی با فرد مورد علاقه خود داشته باشند.

ازدواج با دختری که 10 سال بزرگتر است نی نی سایت

ازدواج با دختری که از نظر سنی از شما 10 سال بزرگتر است جزو یکی از موضوعات مهم و حساسی است که نیاز به توجه و بررسی دارد که باید یکسری از عوامل را مدنظر گرفت در کل بهتر است در ابتدا خودتان و فرد مقابلتان مشخص کنید که چقدر به همدیگر علاقه دارید و تا چه حدی در سلیقه‌ها و هم سو بودن افکارتان باهم مشترک هستید.

با این وجود مشاهده شده است که خیلی از افراد این موضوع را رد کرده و این نوع از ازدواج هارا نمیپسندن در حالی که عده‌ای دیگر با این قضیه مشکلی ندارند پس شما باید با بررسی همه جانبه به این موضوع نگاه کنید و بعد اقدام کنید.

همانطور که قبلا هم گفته شد شما می‌توانید از مشاورین و روانشناسان در حفظ و پایداری رابطه تان کمک بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید از این رو ما در مقاله مشاوره آنلاین روانشناسی رایگان درمورد نحوه ارتباط با مشاوره متخصصین و نوع درمان آنها در مواجه با مشکلات خانواده و ازدواج توضیح داده‌ایم.

مشکلات ازدواج با دختر بزرگتر

در همه‌ی ازدواج ها و رابطه ها مشکلات خاص خودش به خودی خود به وجود می‌اید اما زمانی که پای اختلاف سنی در ازدواج به وسط کشیده می‌شود این اتفاق ممکن است بیوفتد که از دیدهای مختلف مخصوص جامعه این کار به طور کلی رد بشود و صحبت و حرف درمورد اینگونه از ازدواج ها به وجود بیاید.

با این حال همانطور که قبل‌تر هم گفتیم اگر میزان اختلاف سنی کم باشد آنچنان ایراد خاصی به وجود نمی‌آید اما مشکل از آنجا بیشتر می‌شود که از نظر سنی دختر مد نظرتان از شما خیلی بزرگتر باشد که امکان دارد در بعد از ازدواج باهم به اختلاف بخورید و مشکلات بیشتری برایتان اتفاق بیوفتد.

نظر اسلام در مورد ازدواج با دختر بزرگتر از خود

ازدواج با دختر بزرگتر از خود از نظر اسلامی به طور کلی ایرادی ندارد اما در اسلام ازدواج را بر اساس موافقت طرفین و رعایت شرایط اخلاقی و شرعی توصیه می‌کند. اسلام به طور کلی ازدواج را بر اساس عواملی مانند مهریه، رضایت طرفین، اخلاق و انسجام خانواده تنظیم می‌کند.

همچنین در مورد این موضوع اسلام توصیه می‌کند که از اصول اخلاقی و مسئولیت‌پذیری به خوبی پیروی کرده و مرد باید به عنوان پشتیبانی زن با احترام با او برخورد کند و مسئولیت‌های در بعد از ازدواج به درستی انجام دهد.

عاشق دختر بزرگتر از خودم شدم نی نی سایت

عشق و احساسات ممکن است در مواجهه با افرادی که از ما بزرگتر یا کوچکتر هستند، شکل بگیرد. درواقع این موضوع به طور معمول به عنوان ابراز احساسات به کسی که از خود بزرگتر است رخ می‌دهد اما مهم است که اختلاف سنی شما با شخصی که بهش علاقه‌مند هستید تا چند سال است درواقع اگر هر چقدر سن شما با طرف مقابلتان بیشتر باشد این امکان وجود دارد که از نظر احساسی و فکری با شما بیشتر تفاوت داشته باشد.

دلیل آن هم این است که دخترا زودتر از نظر افکاری و ذهنی به مرحله رشد می‌رسند پس در عاشق شدن از دختر بزرگتر از خود بهتر است که همه زوایا را بررسی نمایید و با در نظر گرفتن رابطه بین 2 طرفتان که شامل احساسات و اخلاق رفتارتان می‌شود در آخر تصمیم به ازدواج بگیرید.

yazdani

Hello! I am Victoria Rawson. I am city skyline and landscape photographer. I fell in love with photography when I bought my first digital camera Canon 5d Mark II back in 2011.

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

    1. سلام وقت بخیر روانشناسان متعددی هستند که میتوانند در این رابطه با این موضوع به شما کمک کنند تنها کافی است با جستجو در سایت های روانشناسی یکی از آن هارا انتخاب نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا