روانشناسی

مشاوره آنلاین روانشناسی رایگان

روانشناسان و مشاورین همواره در تلاشند که در زمینه‌های مختلفی به بیماران کمک کنند و آنها را در رشد و پیشرفت فردی ماننده مهارت های رفتاری و شخصیتی به آنها کمک کنند همچنین آنان در این علم قادر هستند که افکار و ذهن افراد را با پرسش و گرفتن اطلاعات از مخاطب خود مورد بررسی قرار دهند و با معرفی راهکار مفید بیمار راهنمایی کنند.

درواقع هدف درمانی آنها این است که بیمار را درک کنند تا اعتماد و همدلی بین آنها به وجود بیاید تا روند درمان به خوبی پیش برود همچنین در مشاوره آنلاین روانشناسی رایگان شرایطی رقم می‌خورد که افراد با مشاورین و روانشناسان صحبت کنند تا مراحل درمانی آنها به اتمام برسد.

به طور مثال افرادی که می‌خواهند ازدواج کنند و راجب موضوعاتی ماننده تفاوت دختر و پسر از نظر روانشناسی تحقیق کنند می‌توانند راحت‌تر تفاوت‌ها در روابط و جنسیت‌ها تشخیص دهند.

چت با روانشناس آنلاین تلگرام رایگان

امروزه مشاوره آنلاین روانشناسی بسیاری هستند که در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین یا حضوری در حال گفتگو و صحبت با بیماران خود هستند که اغلب آنها هم از طریق پیام و یا با مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی رایگان مشغول مشاوره و راهنمایی بیماران خود هستند.

درواقع ممکن است خیلی از افراد با مطب‌ها و کلینک تماس بگیرند و به صورت حضوری با مشاور یا روانشناس خود دیدار کنند که مشکلات آنان را حل کند اما در اینجا موضوع اصلی ما این است که افراد به صورت چت با روانشناس خود در ارتباط باشند که مشکل خود را با آنها در میون بگذارند تنها کافی است برای ارتباط با روانشناسان ابتدا وارد یک کانال تلگرامی روانشناسی بشوید و در آنجا با متخصص این علم به طور رایگان صحبت کنید.

مزیت این کار این است که شما بدون پرداخت هزینه مشاوره روانشناسی تلفنی در هر جایی که باشید می‌توانید با داشتن اینترنت از این خدمات استفاده کنید و بدون هیچ هزینه مالی و مراجعه حضوری با روانشناس خود صحبت کنید اما این نکته در نظر بگیرید که هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین روانشناس حضوری بشود علت آن این است که در روش حضوری مشکلات به صورت عمیق‌تر مورد بررسی قرار میگیرند پس افراد بر اساس نیاز خود می‌توانند یکی از این راه را انتخاب نمایند.

مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور
یکی از خدماتی که به افراد خارج از کشور سرویس میدهد مشاوره آنلاین روانشناسی میباشد در واقع این امکان هست که در هرجایی که هستید از این خدمات درمانی استفاده نمایید

مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور

مشاوره یک تخصص روانشناختی است که از چند گرایش‌های مختلف تشکیل شده است که فرآیند مشاوره و نتیجه، نظارت و آموزش، پیشرفت و مشاوره شغلی، و پیشگیری و سلامتی آغاز می‌شود درواقع مشاوره روانشناسی آنلاین نقش بسیار مهمی را در راهکارها و روش‌های درمانی تعیین می‌کند.

زیرا زمانی که ما بخواهیم مشکلات خود را حل کنیم می‌توانیم از آنها کمک بگیریم که اهمیت این موضوع به خصوص برای ایرانیان خارج از کشور قابل توجه است که به همین علت است مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور یکی از موضوعات اصلی این روزها برای روانشناسان است.

زیرا هموطن‌های ما ممکن از موضوعاتی ماننده دوری از وطن و خانواده محیط های جدید زندگی و مشکلات احساسی رنج ببرند که در اینجا مشاورین و روانشناسان این توانایی را دارند که با درک آنها این بار مشکلات را از روی دوش آنها کم کنند البته این مشکلات مختص کسانی که تازه مهاجرت کردند نیست حتی افرادی که سال ها به دور از وطن زندگی کرده‌اند امکان دارد که به این درد و گرفتاری ها دچار شوند که می‌توانند با راهکار هایی که مشاورین به آنها میگویند بتوانند با این موضوعات بهتر کنار بیایند.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی

مشاورین که به صورت رایگان افراد را در زمینه‌های مختلف راهنمایی و درمان می‌کنند درواقع این توانایی را دارند که مشکلات آنها را حل کنند تا حال روحی و روانی آنها رو به بهتر شدن برود با مشاوره و راهنمایی این شرایط برای این دسته از افراد فراهم می‌شود که از هر جای دنیا بتوانند به طور رایگان با آنها در ارتباط باشند و مشکلات خود را حل کننده مشاورین با ارائه راه‌های درمانی مختلف و به کاربردن تکنیک‌ها به افراد کمک می‌کنند تا در زندگی بهتر بتوانند با چالش‌های خود روبه رو شوند.

همچنین روزانه بسیاری از افراد از مشاوره رایگان و آنلاین روانشناسی در سایت ها و مراکز روانشناسی ارتباط می‌گیرند تا بتوانند با مشاوره روانشناسی رایگان آنلاین به صورت دلخواه با هرکدام از آنها شروع به صحبت کنند که معمولا در اکثر اوقات به صورت تلفنی این ارتباط های درمانی شکل می‌گیرد در مجموعه امروزه این روش رایگان درمانی تقاضای زیادی پیدا کرده است و افراد در سرتاسر دنیا از این روش استقبال شده است.

تعرفه مشاوره روانشناسی 1402

تعرفه مشاوره روانشناسی به قیمتی گفته می‌شود که براساس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران تعیین میگردد و این در حالی است در سال های اخیر این آمار ارقام به طور میانگین پایین‌تر بوده است به طور مثال در تعرفه مشاوره روانشناسی ۱۴۰۰ حدس زده می‌شود که این قیمت ها از 170000 بوده است.

اما در حال حاضر در مشاوره در سال ۱۴۰۲ برای کارشناسان ارشد و دکترای تخصصی در صورت داشتن پروانه صلاحیت حرفه‌ای به طور میانگین طبق نرخ مصوب مشاوره روانشناسی  از 230000 الی 280000 در بخش خصوصی مشخص شده است و در بخش عمومی حدود 105000تا 120000 تعیین شده است توجه داشته باشید که این قیمت بسته به شهر یا منطقه سکونت ممکن متفاوت باشد.

تفاوت مشاوره و روانشناسی

امروزه با توجه به پیچیده‌تر شدن جامعه، و مسائل روانشناختی روانشناسان نقش بسیار مهمی را در حل مشکلات مردم بر عهده گرفته‌اند. به‌طوریکه این علم به افراد کمک می‌کند که به آرامش و سلامت روحی و روانی دست یابند در واقع داشتن ذهنی آرام می‌تواند در رشد و پیشرفت شخصیمان تاثیر گذار باشد.

می‌توان گفت که تفاوت این شاخه در راهکار ها و اصولی که برای افراد تجویز می‌کند باهم متفاوت است یعنی فرق بین مشاوره و روانشناسی در این است که مشاور کار راهنما را بر عهده میگیرد و روانشناس راه‌های درمانی و تخصصی را به کار میبرد درواقع روانشناس از طریق روان درمانی و روش‌هایی که نیاز به دارو ندارند کار درمان را انجام می دهد یعنی اهداف درمانی که مشاور یا روانشناس برای افراد تعیین می‌کنند را انجام میدهند.

درواقع تفاوت آنها در این است که مشاورین مشکلات را به صورت سطحی بررسی می‌کنند اما روانشناسان از دیدی عمیق‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع نگاه می‌کنند و از تکنیک‌های علمی و پژوهشی بهره می‌گیرند همچنین مشاورین با اطلاعاتی که از افراد به دست میاورند آنها را به مسیر درستی هدایت می‌کنند.درواقع این موضوع در تفاوت رشته مشاوره و روانشناسی مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است.

دکتر مشاوره روانشناسی

این حرفه امروز در سایت‌ها و اپلیکشن‌های روانشناسی به راحتی در دسترس افراد قرار گرفته است و این بدین معنا است که این نیاز به خوبی در بین افراد دیده می‌شود درواقع دانشجویان با انتخاب روانشناس مورد علاقه خود می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین با آنها در ارتباط باشند.

که اغلب دکترها روانشناسان و مشاوران به موضوعات خانوادگی و ازدواج برخود داشته‌اند که به بررسی آنها تمرکز دارند درواقع یکی از موضوعات مهم که در قالب مقاله ازدواج با زن مطلقه از نظر روانشناسی به بررسی تمایلات و افکاری که در ذهن افراد است اشاره دارد.

روز مشاوره و روانشناسی

روز روانشناس و مشاور روزی است که این علم را به معرفی و اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی نشان میدهد که نقش آنها در این شغل را پر رنگ تر جلو میدهد از این‌رو در ایران نیز، این روز را 9 اردیبهشت، 28 آوریل، به عنوان روز روانشناس و مشاور درنظر گرفته‌اند که در واقع یک روز جهانی است.

امیدواریم که همواره این حرفه نقش موثری در روند های درمانی مردم ایفاکند و در جامعه شاهد مشکلات کمتری باشیم.

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان نظام مشاوره و روانشناسی یکی از سازمان‌های غیر دولتی و مستقلی است که با حمایت و تلاش مشاورین در ارتقای سطح علمی موجب شده است افراد در جامعه در نیاز های خود براساس اصولی که مشاوران و روانشناسان می‌گویند عمل کنند و افرادی که ساکن تهران هستند قادر هستند با بهترین مشاوره روانشناسی در تهران هم در ارتباط باشند که برای ارتباط تلفنی با آن مجموعه میبایست به قسمت شماره تلفن سازمان نظام روانشناسی و مشاوره  در سایت مراجعه نمایند.

سایت روانشناسی و مشاوره
سایت روانشناسی و مشاوره به اختصاص خدماتی برای افراد فراهم کرده است که آنان با انواع راه های ارتباطی با مشاورین و روانشناسان در ارتباط باشند

سایت روانشناسی و مشاوره 

همانطور که می‌دانید سایت‌ها و منابع آموزشی زیادی در اینترنت وجود دارد که افراد می‌توانند با انتخاب آنها با مشاوران و روانشناسان خود ارتباط بگیرند درواقع افراد می‌توانند همواره به صورت مجازی و حضوری از این خدمات استفاده کنند و در سایت های روانشناسی و مشاوره به کاربران این امکان میدهند که براساس نیاز خود در سایت مشاوره روانشناسی یکی از مشاورین را برای گفگتو با آنها آغاز نمایند.

همچنین خیلی از افراد با شاخه‌های دیگر روانشناسی بر طبق مشکلشان ممکن است با مشاورین خود ارتباط بگیرند یعنی به عنوان مثال قبل از آن ممکن است این سوال برای آنان مطرح شود که روانشناسی بالینی چیست این یکی از زیر مجموعه های علم روانشناسی است.

فرق رشته مشاوره و روانشناسی 

فرق رشته مشاوره و روانشناسی در همه جوانب می‌تواند باهم متفاوت باشد این تفاوت در دانشگاه در دروس و تعداد واحدهای آنها برمیگردد و حیطه کاری آنها تا حدودی به هم نزدیک هست اما کار مشاورین در بررسی مشکلات و راهنمایی افراد هست درحالی که روانشناسان با آنالیزی دقیق‌تر به اختلال و اتفاقات ناگواری که برای افراد رخ داده است به درمان میپردازند.

در ادامه رشته مشاوره برای دانشجویان از تعداد واحد و دروسی کمتری نسبت به روانشناسی در دانشگاه برخوردار است که این فرق رشته روانشناسی و مشاوره آشکارتر کرده است و علت آن هم این است که دروس و منابع آموزشی روانشناسی تخصصی‌تر است که نیاز دانشجویان را به مطالعه بیشتر می‌کند.

در آخر این سوال مطرح می‌شود که رشته مشاوره بهتر است یا روانشناسی درواقع این همان موضوعی است که افراد مختلف با این تخصص در ارتباط هستند از خود می‌پرسند با این تفاسیر به نظر شما کدام یک از آنها بهتر است؟! به نظر من جواب درست این است که هر کدوم از آن با براساس شرایط و نیاز مردم جامعه معلوم می‌شود که مشکلشان تا چه اندازه حاد است که نیاز دارند که به کدوم یکی از آنها مراجعه برای رفع مشکلات خود اقدام نمایند.

قیمت مشاوره روانشناسی 

قبل از تعیین قیمت برای این شغل بهتر است عواملی که مشخص کنیم که در قیمت این تخصص تاثیر دارد.

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که هزینه هر ساعت مشاوره روانشناسی برای افراد مشخص می‌کند یعنی یک روانشناس که قیمت هر جلسه مشاوره روانشناسی را از شما هزینه‌ای دریافت می‌کند را چطور محاسبه می‌کند؟ درواقع هرچی روانشناس از تخصص و مدرک بالاتری برخوردار باشد می‌تواند مبلغ بالاتری هم از شما دریافت نماید.

درنتیجه بهتر هم به مشکلات و اختلال افراد می‌پردازد در کل که یکی از مهمترین عواملی که این علم در قیمت آنها دخالت دارد به محل کلینک یا مطب و میزان تخصص و دانش آنها مربوط می‌شود.

پس هزینه هر جلسه مشاوره روانشناسی بر این اساس حساب می‌شود که در این علم هر چقدر بروز تر باشند می‌توانند بیماران سریع‌تر و با روش‌های علمی‌تر درمان کنند.همین عوامل تعیین کننده این است که درآمد مشاوره روانشناسی تعیین گردد.

مرکز مشاوره روانشناسی
مرکز مشاوره روانشناسی به مراکز درمانی معروف است که افراد با مراجعه به آن با انواع شیوه و روش های درمانی قادرباشند که مشکلات خود را حل کنند

مرکز مشاوره روانشناسی 

مرکز مشاوره و روانشناسی برای این قشر درمانی محیطی را فراهم کرده است که با معرفی خود در آن مجموعه یا سایت به صورت آنلاین این امکان برای افراد فراهم کند تا با مراجعه به سایت به دلخواه یکی از آنها را برای مشاوره انتخاب کنند که بر اساس نیاز کاربران ممکن است متفاوت باشد.

در هر صورت همه دوست دارند با شخصی به گفتگو بپردازند که دارای دانش و تجربه بالایی باشد تا بهترین راهکار ها را برای رفع مشکلاتشان برای آنها توضیح دهد تا این روند درمانی با روش‌های گوناگون و تخصصی انجام شود پس برای دسترسی به مرکز مشاوره روانشناسی تهران افراد با همین مراکز می‌توانند تماس بگیرند.

کسانی که می‌خواهند با مرکز مشاوره روانشناسی رایگان با افرادی که قصد دارند بدون پرداخت هزینه به مشاوره یا گفتگو بپردازند این شرایط برای این اشخاص هم فراهم شده است که به صورت رایگان در مشاوره روانشناسی تهران یا شهرهای دیگر در ارتباط باشند.

همچنین در این مراکز این امکان وجود دارد که در موضوعات مختلفی ماننده رنگ ها در روانشناسی یا روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و فروش به مشاوره آن دسته افرادی که در این مشاغل هم فعالیت دارند هم بپردازند.

مشاوره تلفنی روانشناسی 

مشاوره روانشناسی تلفنی این شرایط را برای کسانی فراهم می‌کند که می‌خواهند مشکلشان را به صورت ناشناس یا بدون حضور در مراکز درمانی بیان کنند و حتی افراد در این روش با هزینه مشاوره تلفنی روانشناسی هزینه کمتری نسبت به روش حضوری به مشاوره بپردازند.

برای ارتباط با مشاورین تلفنی این شرایط فراهم شده است که به راحتی به سایت‌ها و اپلیکشن‌های درمانی و روانشناسی مراجعه نمایند تا در آنجا بتوانند مشاوره دلخواه خود را انتخاب کنند.همچنین افراد قادرند با جستجوی مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان از این خدمات بدون پرداخت هزینه استفاده نمایند و با مراکز درمانی مختلف به صورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشند.

مشاوره رایگان روانشناسی 

مشاورین اغلب راهکاری‌هایی برای افراد مشخص می‌کنند که بهترین درمان برای آنها در همه جنبه‌های زندگی آنها دارد که ممکن است هر روز شاهد این باشند این افراد با چه مشکلاتی سر کار دارند و چه راه حل‌های درمانی جلو رویشان بگذارند.

حتی گاهی یک فرد به قدری دارای اختلالات روحی روانی است که مشاوره تلفنی پاسخگو او نباشد و میبایست و روش‌های حضوری و درمانی دیگری برای وی مشخص شود ولی همواره با مشاوره روانشناسی رایگان متخصصین این علم در تلاشند که با آخرین دانش علمی خود اشخاص را راهنمایی و در مسیر درست قرار دهند.

زیرا داشتن یک ذهن آرام می‌تواند در خیلی از جنبه‌ها باعث رشد و پیشرفت افراد شود و این اهمیت مشاورین و روندهای درمانی افراد مشخص می‌کند. همچنین افراد قادرند از مشاوره روانشناسی آنلاین با چت یا به صورت مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان هم استفاده کنند تا برای رفع اختلال و مشکل خود راه حل‌هایی دریافت کنند همانطور که گفته شد در منابع‌های روانشناسی این شرایط هم برای افراد محیا شده است.

افراد حتی با دسترسی به اپلیکیشن مشاوره روانشناسی می‌توانند از این خدمات هم استفاده کنند.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته

زمانی که یک خانواده در یک شرایط بد روحی روانی قرار می‌گیرد بهتر است که با یک مشاوره خانواده اقدام به تماس نمایند تا این اختلافات و دعواها را با مشاورین در میان بگذارند تا آنها راهکاریی برای بهبود دادن به این شرایط به شما ارائه دهند درواقع مهمترین مزیت این نوع خدمات این است که این مشاورین به صورت 24 ساعت و به طور رایگان در دسترس هستند و همین که شخصی با آنها اقدام به ارتباط گرفت سریع پاسخگو او باشند همچنین آنها با دقت به حرف شما گوش می‌دهند تا همیشه بهترین راه حل هارا در اختیارتان قرار دهند.

مشاوره روانشناسی به انگلیسی 

این لغت در معادل لاتین میشود Psychological counseling که در زبان انگلیسی هم اغلب با همین عنوان گفته می‌شود.

مشاوره روانشناسی ترک اعتیاد 

مشاوره روانشناسی ترک اعتیاد با افراد در مورد مسائلی مانند علائم اعتیاد، علت اعتیاد به مواد مخدر، راه‌های مقابله با اعتیاد، و برنامه‌های ترک اعتیاد را برای شما با راه حل مشخص می‌کند که ممکن است هر فردی به هر مواد روانگردانی اعتیاد پیدا کند و برای ترک آن فرایند طولانی را سپری کند.

امروزه با کمک مشاورین و روانشناسان کنترل اعتیاد و طی کردن مسیر پاکی راحت‌تر شده است اگر فرد معتاد تصمیم جدی برای ترک گرفته باشد این راه برایش هموارتر می‌شود و فرایند مراحل ترک اعتیاد سریع‌تر انجام می‌شود. درواقع مشاورین و روانشناسان با روش و راه حل‌های گوناگون می‌توانند به صورت فردی یا گروهی افرادی که به اعتیاد دچار شدند به راهنمایی و شرایط آنها را بهبود ببخشند ، همچنین برقراری ارتباط به صورت تلفنی یا آنلاین هم برای افرادی که درگیر این موضوع هستند محیا شده است.

مشاوره روانشناسی تلفنی 24 ساعته 

این نوع خدمت در روانشناسی برای این موضوع ایجاد شده است که موقعی که افراد در شرایط بحرانی قرار گرفته‌اند بتوانند در هر زمان با مشاورین در تماس باشند درواقع از اتقافات و چالش‌های بحرانی به وجود اومده جلوگیری نمایند که به مرور زمان باعث بدتر شدن اوضاع نشود و بعد از ارتباط با مشاورین و روانشناس خود این شرایط را برای شما محیا می‌کند تا اوضاع را بررسی کند و براساس راهکارهای متخصصین جلو بروند آنها ریشه مشکلات را ارزیابی کرده و با گفتگو شیوه‌های درمانی را در اختیارتان قرار میدهند.

مشاوره روانشناسی حضوری
بادریافت نوبت و رزو وقت این امکان وجود دارد که شما با مشاوره روانشناسی حضوری ارتباط برقراری کنید و به مشاوره و گفتگو بپردازید

مشاوره روانشناسی حضوری 

حتما شما هم به این فکر افتادید که می‌خواهید اختلالات و مشکلات خود را با صحبت و گفگتو حضوری حل نمایید درواقع شما با کمک مشاورین و روانشناسان می‌توانید اتفاقات و احساسات ناخوشایند را کنترل نمایید خوشبختانه امروزه برنامه و سایت‌های زیادی ایجاد شده است که افراد می‌توانند به راحتی در آن ها ثبت نام نمایند.

با انتخاب هر یک از متخصصین نوبت حضوری رزو کنند و حتی خیلی از افراد ممکن است بخواهند که با روانشناسی زرد دکتر انوشه به مشاوره یا گفتگو بپردازند که درمقاله ای درمورد رواشناسی زرد توضیح داده شده و به این موضوع اشاره کردیم.همچنین اگر افراد مشکلاتی از قبیل ازدواج با دختر بزرگتر از نظر روانشناسی یا موضوعات شخصی یا خانوادگی که درگیر آن هستند می‌توانند حتی تلفنی یا آنلاین یک وقت حضوری دریافت نمایند.

مشاوره روانشناسی خارج از کشور 

برای آن دسته از افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند ممکن است به مشاورین و روانشناسان احتیاج پیداکنند علت آن هم این است که این افراد با مشکلاتی ماننده درگیری‌های عاطفی و مالی روبه رو می‌شوند که این شرایط برای ایرانیان مقیم خارج از کشور سخت می‌شود که به دور از وطن هستند.

درواقع نقش مشاورین و روانشناسان در اینجا حیاتی است که بتوانند افراد درک و راهنمایی کنند تا به بررسی مشکلات این دسته از افراد بپردازند. درواقع موضوع مهاجرت یکی از بحث هایی است که امروزه خیلی از افراد را درگیر خود کرده است که در این شرایط مشاورین و روانشناسان می‌توانند افراد در زمینه‌های مختلف راهنمایی کنند.

مشاوره روانشناسی مشهد 

همه افراد جامعه امروزه در هر شهری نیاز دارند که با یک مشاوره و روانشناسی صحبت کنند و مشکلات آن هارا درک نماید از این رو یکی از شهر هایی این نیاز به خوبی احساس می‌شود شهر مشهد هست که افراد با مراجعه به مطب ها و کلینک‌ها می‌توانند متخصصین با گفتگو و مشورت کنند و از این خدمات استفاده نمایند و حتی به صورت آنلاین یا تلفنی با آنها در ارتباط باشند.

مشاوره روانشناسی کودک 

مشاوره روانشناسی کودکان این توانایی را دارند که به والدین و فرزندانشان کمک کنند که تشخیص دهند که فرزند آنها از چه مشکلاتی رنج میبرد و اگر موضوع جدی و مهم باشد کودکی که به اختلالات عاطفی و روحی دچار شده است را با روش ها و شیوه‌های گوناگون کودک را از نظر ذهنی و فکری به سلامت می‌رسانند.

درواقع به دلیل حساس بودن روحیات کودکان نقش مشاورین در اینجا بسیار مهم است تا آنها به طور مدام افکار آنها را بررسی نمایند و مراحل درمانی کودک را طی کنند.همچنین با استفاده از جملات روانشناسی کودک می‌توانند به خود و کودک کمک کنند تا در مراحل رشد او کامل شود.

مشاوره کنکور ارشد روانشناسی 

مشاوره کنکور ارشد روانشناسی برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کنکور ارشد رشته روانشناسی دارند، بسیار مفید و کاربردی است.درواقع، مشاوران و روانشناسان با بررسی این رشته به داوطلبان کمک می‌کنند تا آن‌ها را برای موفقیت در آزمون آماده کنند.

همچنین آنها در برنامه ریزی تحصیلی و راه هایی که استرس خود را قبل از آزمون مدیریت کنید بهتون کمک میکنند و حتی قبل از انتخاب رشته مد نظرتان راه هایی ارائه میدهند تا چه دانشگاه یا رشته ای انتخاب نمایید اما موضوع اصلی این است که با مهارت‌های مطالعه و برنامه ریزی هم میتوانید از آنها یاد بگیرید تا در کنکور خود به کسب رتبه دلخواه خود در رشته مد نظرتان برسید.

علاوه بر آن برای کسانی که قصد دارند رشته‌های خود را تغییر دهند هم از مشاورین تحصیلی می‌توانند کمک بگیرند که ما کامل در مقاله ادامه تحصیل از روانشناسی به روانپزشکی درموردش توضیح دادیم.

نرخ مشاوره روانشناسی

نرخ مشاوره روانشناسی می‌تواند متناسب با مکان، تخصص مشاور، سطح تجربه، نوع مشاوره (حضوری یا آنلاین)، مدت زمان جلسه، و شرایط سکونت شما متغیر باشد.

همچنین این نرخ برای هر روانشناس با هر میزان قیمت مشخص می‌شود یعنی هرچه تخصص یک مشاور بیشتر باشد این احتمال میرود که در جلسات متعدد قیمت گذاری بر هر یک ساعت بیشتر شود که در کلینیک مشاوره روانشناسی وجود دارد و هزینه مشاوره روانشناسی و حق مشاوره روانشناسی را هم بر همین اساس محاسبه میگردد که نسبت به هزینه مشاوره روانشناسی ۱۴۰۱ در این سال کمی متفاوت شده است.

کتاب روانشناسی و مشاوره خانواده 

روانشناسی مشاوره خانواده یکی از شاخص‌های مهمی است که کمک می‌کند مشکلات و بحث‌هایی که در هر خانواده اتفاق میوفتد را بهبود دهد این مشاورین با بررسی دلیل رخ دادن این بحث و اختلافات افراد خانواده را راهنمایی می‌کند که به آرامش ذهنی و به دور از هر بحثی برسند و از اتفاقاتی ماننده عصبانیت و دروغ و دعوا و بحث‌هایی که رخ میدهد جلوگیری کنند.

در این شرایط افراد با مرجعه به کتاب ها منابع آموزشی و مشاورین و روانشناسان از آنها کمک بگیرند تا در این اختلافات و بحث‌ها راه حل‌هایی برای افراد ارائه دهند تا این جدال و دعوا دیگر تکرار نشود همچنین با خواندن کتاب‌های روانشناسی اولین اقدام خود را در این موضوع بردارند درواقع دانشجویان در حین دوره تحصیلی خود با این مباحث آشنا می‌شوند که این کتاب ها دانش و اطلاعات مارو بیشتر کنند و برای خانواده و دانشجویان مفید واقع شود.

کتاب های روانشناسی مشاوره 

کتاب‌های روانشناسی همیشه مشتری های خاص خود را دارد این کتاب‌ها بر اساس شیوه و راه حل‌هایی که کاربردی است برای کاربران نوشته شده است درواقع برای بهتر شدن حال روحی روانی مردم به کار میرود که عوامل مختلفی وجود دارد که افراد مشتاق می‌شوند این دسته از کتاب هارا خریداری کنند.

این عوامل شامل مشکلات گرفتاری‌ها نا امیدی و بی‌علاقگی و حتی افسردگی که ممکن است برای هر فردی اتفاق میوفتد را بر میگیرد در اینجا این منابع آموزشی هستند که با خواندن کمک می‌کند که فرد با یادگیری و حل و فصل کردن مشکلات بتواند با آن کنار بیاید در اصل هر کتابی که در شاخه روانشناسی نوشته شده است برای هر یک از جنبه‌های مختلفی در اخلاق و رفتار انسان بهره گرفته است.

مشاوره رایگان فردی

ارتباط با مشاورین فردی به صورت رایگان این کمک را به افراد می‌کند که بتوانند مشکلات خود را راحت‌تر بیان کرده و به وسیله آن با مشاورین راحت‌تر ارتباط بگیرند درواقع مشاوره فردی به مشکلاتی نظیره افسردگی,مشکلات ارتباطی,ترس از دست دادن,مشکلات فکری و غیره کمک می‌کند.

همچنین این دسته از مشاورین به شناخت شخصیت و الگوی‌های فکری که مخرب است و زندگی این دسته از افراد را مختل کرده آنها را راهنمایی می‌کنند تا از افکار بد و ذهنی که از نظر روحی و روانی دچار مشکل شده است نجات پیدا کنند.

کلینیک و مرکز مشاوره روانشناسی صدای زندگی 

کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره صدای زندگی یکی از مراکز معروف درمانی است که افراد بسیاری با ثبت نام و دریافت نوبت با مشاورین در تماس هستند تا به آن مرکز مراجعه نمایند و یا به صورت حضوری اقدام نمایند و با گفتگو با روانشناسان و مشاورین متخصص اهداف درمانی را شروع کنند.

همچنین این مراکز درمانی با استخدام منشی در مرکز مشاوره و روانشناسی مجرب خواستار این هستند که متخصصین حرفه‌ای به درمان و بررسی مشکلات هر فرد رسیدگی کنند. که بتوانند با هر قشری از جامعه سرکار داشته باشند درواقع این مراکز سعی دارند با ایجاد شرایط مناسبی برای هر فرد با انواع مشاوره روانشناسی قادر باشند هر اختلالی را حل کنند.

تبریک روز روانشناسی و مشاوره 
تبریک روز روانشناسی و مشاوره این روز در درنیا و ایران به نام روز مشاوره و روانشناسی معروف است

تبریک روز روانشناسی و مشاوره 

روز جهانی مشاوره و روانشناسی روز 9 اردیبهشت یا 28 آوریل است که به اسم روز مشاوره و روانشناسی نام گذاری شده است به همین منظور جملاتی برای شما آماده کردیم که به مناسبت این روز مربوط می‌شود درواقع تبریک روز مشاوره و روانشناسی برای این گروه زحمتکش یک رویداد جهانی است که به عنوان روز جهانی روانشناسی و مشاوره از آن یاد می‌شود.

  • روز آگاهی و عمل مبارک
  • روز روانشناسی روزی است که افراد به آرامش میرسند
  • روز روانشناس روز آرامش لحظات افراد
  • روز رشد و پیشرفت فردی همراه با روانشناسان
  • درمان ذهن های افسرده و افکار های منفی
  • روز اندیشیدن به ذهن و تفکر در روان افراد، مبارک باد

خدمات مشاوره روانشناسی 

خدمات مشاوره روانشناسی این علم را به صورت گسترده‌ای نشان میدهد که افراد براساس نیاز و خواسته خود بخواهند از انواع خدمات متخصصین این شاخه استفاده کنند در واقع این خدمات شامل مشاوره خانواده ،مشاوره زناشویی مشاوره فردی ، مشاوره شغلی ،مشاوره تحصیلی ، مشاوره خیانت ، مشاوره طلاق ، مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان ، مشاوره تلفنی و غیره است.

اکثر افراد در ایران و جهان با انواع اقسام مشکلات سرکله میزنند و در اینجا ما نقش مشاورین و روانشناسان متوجه می‌شویم که چقدر در زندگی روزمره ما می‌تواند کمک کند همچنین این موضوع باعث شده است که افراد روزانه از راه‌های ارتباطی مختلفی با آنها به صورت مشاوره روانشناسی اینترنتی یا حضوری در ارتباط باشند همچنین کاربران در سایت‌ها قادرند که با مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ هم پیام دهند که به طور معمول این خدمت در اکثر سایت‌های روانشناسی فعال است.

رشته روانشناسی مشاوره 

به علت مرتبط بودن نوع کاری رشته مشاوره و روانشناسی خیلی از افراد آن را یک رشته فرض می‌کنند و در واقعیت دروس و میزان تحصیل و تلاشی که دانشجویان در طول دوره دانشگاه باید انجام دهند کاملا متفاوت است.

درواقع دانشجویان میبایست با تحقیق و بررسی هر دو رشته ماننده میزان دروس آنها و آزمون‌هایی که قرار است در آن شرکت کنند مورد بررسی قرار می‌دهد که کدوم رشته بیشتر بدرد آنها میخورد این در حالی است که باید بازار کار شغلی و حرفه آن را هم بررسی نمایند.

شرایط تاسیس دفتر مشاوره روانشناسی 

شرایط تاسیس دفتر مشاوره روانشناسی  یکی از مواردی است که روانشناسان به دنبال آن هستند که مطب یا دفتر خود تاسیس نمایند یکی از اصلی ترین شرایطی که میبایست این افراد داشته باشند این است که حداقل یک سال در سازمان نظام روانشناسی عضویت داشته باشند و حداقل مدرک کارشناسی ارشد خود را در این رشته دریافت کرده باشند.

با توجه به اینکه این رشته مستلزم این است که دانشجویان با یادگیری و کسب دانش و به کارگیری تخصص خود به درآمد بالایی برسند از این رو نیاز است که این افراد با شرکت در دوره‌های کارورزی به کسب تجربه و مهارت‌های لازم دست یابند.

پس مهم است که دانشجویان تمام و کمال بتوانند در شغل خود به راهنمایی و درمان افراد بپردازند و برای تاسیس کلینیک های روانشناسی و مشاوره در اولین قدم باید با عضویت در نظام روانشناسی و مشاوره کشور  آغاز شود و بعد از انجام مراحل ثبت نام و گزینش پس در این مرحله میباست با گذراندن آزمون و مصاحبه تخصصی و علمی از متقاضیان انجام شود و در صورت واجد شرایط بودن این مجوز به آن اهدا شود.

مرکز خدمات مشاوره روانشناسی اسپادانا 

این مرکز هم با انواع مشاوره و روانشناسان مختلف قادر است که با ایجاد شرایط که برای افراد محیا کند و به درمان مشاوره این افراد بپردازد و این مرکز دارای چندین از شاخه‌های روانشناسی که نیاز هر فردی است را دارد تا با انجام کار های راهکارهای درمانی شود با شیوه‌های گوناگون در این مرکز راهنمایی کنند شما می‌توانید با شماره‌هایی که در این سایت گذاشته شده است اقدام به برقراری ارتباط با مشاورین را آغاز نمایید.

مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی پایش

ممکن است که به این فکر افتاده باشید که فرزندان خود را در مراکز ثبت نام نمایید که در آنجا مشغول بازی شوند تا بتوانند در آن محیط لذت ببرند تا ادراک و احساسات خود را تقویت و بهتر کنند و یا حتی به مشکلاتی دچار شده‌اند که خواهان این هستید که هر چی زودتر با مشاوره و رواشناسان آن را بهبود و برطرف نمایند.

در این قسمت یکی از مراکز خدماتی که مخصوص کودکان است که خدمتتان معرفی کردیم و این فعالیت‌ها را انجام میدهد و خانواده ها می‌توانند با برقراری ارتباط با این مرکز و دریافت شرایط لازم بر اساس نیاز خود کودکان خود را دراین مرکز ثبت نام کنند.

مرکز مشاوره دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران 

این مرکز درمانی هم به ماننده مراکزی که گفته شد با فعالیت مشاورین و رواشناسان به دارای کلینک‌هایی است که افراد می‌توانند با تماس یا مراجعه به آنها مراحل درمانی خود را آغاز نمایند همچنین با دریافت راهکار های مفید از مشاورین بتوانند در آینده از رخ دادن این مشکلات جلوگیری کنند.

مرکز مشاوره روانشناسی همکده 

یکی دیگر از مراکزی که به صورت شبانه روزی مشغول ارایه خدمات درمانی و مشاوره‌ای است مرکز مشاوره روانشناسی همکده است که با جمعی از مشاوره و روانشناسان مشغول فعالیت و درمان مشکلات روحی و روانی به این افراد کمک کرده است از این رو این مرکز هم از شاخه مختلفی در روانشناسی مانند مشاوره کودکان,ازدواج ,طلاق ، تربیت فرزند ، اعتیاد ، استرس ، افسردگی ، تحصیلی ،مسائل جنسی و دیگر موارد تشکیل شده است.

همچنین با انجام تست‌های روانشناسی مانند تست روانشناسی بی دی اس ام تست شخصیت شناسی, تست شغل مورد علاقه و غیره می‌توانند برای این افراد انجام دهند که کاربران با راه های ارتباطی سایت آنها اقدام به تماس و دریافت رزو نوبت اقدام نمایند.

مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی بوجیکا 

این مرکز درمانی با فراهم کردن شرایطی متفاوت برای بیماران خود توانسته است مشتریان خاص خود را جذب کند و راهکار خاصی برای افراد تجویز کند تا به درمان آنها بپردازد همچنین با انجام خدماتی متفاوت برای بیماران و فعالیت‌هایی ماننده دکتر روانپزشک,مشاوره روانشناسی خانواده و مشاوره فردی,مشاوره آنلاین,مشاوره کودک و نوجوان قادر هستند که به درمان اختلالات و مشکلاتی قبیل ناراحتی یا افسردگی , استرس و عصبانیت و غیره را درمان کنند.

مرکز مشاوره روانشناسی نوجوان
مرکز مشاوره روانشناسی نوجوان محیطی را تشکیل میدهد که مخصوص نوجوانانی است که از مشکلات و اختلالات روحی روانی رنج میبرند و مشاورین با بررسی آنان با درمان میپردازند

مرکز مشاوره روانشناسی نوجوانان 

روانشناسی نوجوان و مشاوره نوجوانان جزو یکی از مباحث مهم در روانشناسی است که نوجوانان در این سن حساس به جز مسائل مربوط به بلوغ جسمی و جنسی با مشکلاتی از قبیل هویت‌یابی اجتماعی,هویت‌یابی جنسی، نحوه ارتباط با والدین و دوستان، داشتن استقلال، گرایش به فضاهای مجازی، نحوه انتخاب رشته تحصیلی و تصمیم‌گیری درباره آینده، اضطراب و افسردگی و … روبرو می‌شوند.

درواقع در این سن حساس میبایست نوجوانان با دقت لازم و کمک مشاورین و رواشناسان بتوانند از پس مشکلات احتمالی خود بربیایند منظورمان دقیقا این است که چطور با خانواده خود برخورد نمایند یا اینکه دوستان خود را بر چه اساسی انتخاب نمایند تا با آنها در ارتباط باشند.

همچنین از نظر روحی روانی بتوانند به سلامتی کامل دست یابند تا به این مشکل برنخورند زیرا آنان لازم است این توانایی را داشته باشند که هویت اجتماعی خود را پیدا کنند و در اجتماع حرفه‌ای‌تر بتوانند عمل کنند و همچنین به استقلال فکری و عاطفی برسند تا از نظر روحی روانی به مشکل بر نخورند.

در آخر در درس و تحصیلات خود از مشاوران تحصیلی خود کمک بگیرند تا با کسب نمرات بهتر در مدرسه و حتی دانشگاه با قبولی رشته مد نظرشان قادر باشند در شغلی که میخواهند مشغول به کار شوند.

همچنین ما در مقاله دل به دل راه دارد از نظر روانشناسی راجب موضوعات ارتباطی فکری و ذهنی درمورد آن توضیح دادیم که افراد چطور در ارتباط‌های خود می‌توانند دیگران را سوپرایز کنند.

مشاوره اهواز روانشناسی 

متخصصین و مشاورین و روانشناسان مختلفی در سراسر کشور هستند که همه روز درحال بهتر کردن حال ما و افرادی هستند که با آنها ارتباط می‌گیرند که زودتر مراحل درمانی را تکمیل کنند درواقع یکی از شهرهایی این مشاورین در فعالیت خود برای بیماران مورد نیاز در ارتباط است شهر اهواز هست که همانطور می‌دانید مراکز مختلفی درمانی در این شهر وجود دارد که افراد بر طبق مشکل خود به آن مرکز مراجعه کرده و اقدامات درمانی و روانشناسی را با آنها شروع می‌کنند.

حتی بعضی از این مراکز که دارای سایت‌هایی هستند ممکن است به صورت مشاوره روانشناسی رایگان در واتساپ به شما کاربران این خدمات را ارائه دهند.

مشاوره روانشناسی بیماران سرطانی 

کار این نوع از روانشناسان این است که در صورت بروز بیماری سرطان به بیماران کمک کنند وظیفه روانشناس این است که در کنار بیمار باشد و از بحران هایی که از طریق این بیماری به وجود آمده است را کنترل کند و آن را تسکین دهد.

شایان ذکر است‌که شماری ازبیماران سرطانی توسط روانشناسی سرطان بهبود یافته است این بدین معنا است که داشتن حال روحی روانی مناسب و خوب می‌تواند به این افراد کمک بزرگی کند که با بیماری خود مبارزه کنند و نقش روانشناسان در درمان این بیماری مواردی ماننده پاسخگویی به‌نیازهای این دسته از افرادی که گرفتار سرطان شده‌اند همچنین راه های مقابله با این بیماری برای این افراد بیان می‌کنند.

مشاوره روانشناسی تورنتو 
ایرانیان ساکن کانادا می‌توانند با مشاورین کانادایی یا ایرانی در ارتباط باشند

مشاوره روانشناسی تورنتو 

برای ایرانیان ساکن خارج از کشور مخصوصا در کشور کانادا رواشناسان بسیاری وجود دارد که ممکن است هم ایرانی باشند یا اهل کانادا باشند درواقع موضوع این است که افراد به چه معیاری می‌خواهند روانشناس خود را انتخاب کنند سوال این است که ایرانی باشد یا خارجی یا اصلا خیلی از افراد فقط به دنبال حل مشکلات و گرفتاری خود هستند.

این موضوع برایشان اهیمتی ندارد به هر حال می‌خواهیم ویژگی‌های یک روانشناس خوب را برایتان تعریف کنیم در ادامه اولین قدم یک روانشناس باید دانش و تجربه کافی در زمینه‌هایی ماننده ارتباط کلامی آشنایی با روح روان افراد را داشته باشد.

همچنین باید دارای مهارت تخصصی و علمی روانشناسی که این خصوصیات را در بر می‌گیرد تا بتوانند با استفاده از تجربه خود بیمار را درمان کنند و حتی اگر با یک مشاور یا روانشاس خارجی مشغول ارتباط و گفتگو شدید بهتر است که وی با فرهنگ و آداب رسوم ما آشنا باشد تا بتواند مارا بهتر راهنمایی کند و اینکه همیشه سعی کنید در شهر تورنتو و شهر های دیگر کانادا مشاوری را انتخاب نمایید که در دسترس شما باشد و به محل خانه یا محل کارتان نزدیک باشد تا در رفت آمدتان از نظر زمانی صرفه جویی شود.

نرم افزار مشاوره روانشناسی 

دنیای امروز هر روزه به سوی پیشرفت و تکامل هست و از آنجا که خدمات گسترده‌ای در روانشناسی به وجود آمده است همراه با آن نرم افزار مشاوره روانشناسی هم ساخته شده است که افراد راحت بتوانند نیاز و مشکلات خود را حل کنند که این افراد برای دریافت این نرم افزار می‌توانند با جست جو و حتی بعضی از سایت های روانشناسی با دانلود آن اپلیکشن به این نرم افزار دسترسی داشته باشند همچنین بهتر است بدانیم که هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین یک متخصص خوب روانشناسی بشود.

هزینه یک جلسه مشاوره روانشناسی 

تعرفه قیمت مشاوره روانشناسی باتوجه‌ به نوع مشاوره و روانشناس متفاوت است هر ساله سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ایران تعرفه روان‌شناسی را تعیین می‌کند.

این قیمت‌ها برای اجرایی‌شدن نیاز به تأیید دولت دارد روانشناسان و مشاوران در سراسر کشور میبایست طبق تعرفه اعلامی ویزیت مشاوره روانشناسی  خود را از بیماران دریافت کنند و از دریافت پول بیشتر اجتناب کنندهمانطور که احتمالا میدانید این قیمت‌ها متغییر است و در شرایط مختلف تغییر می‌کند اما به طور میانگین این قیمت برای کارشناس ارشد ۲۳۰ هزار تومان و برای دکترا ۲۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

کارت ویزیت روانشناسی و مشاوره 

کارت ویزیت روانشناسی و مشاوره معمولاً شامل اطلاعات مهمی مانند نام و تخصص شما، اطلاعات تماس، آدرس محل مطب یا محل کار شما و یا هر اطلاعات دیگری است که شما می‌خواهید در آن نمایش داده شود.

درواقع شما می‌توانید از خدمات طراحی کارت ویزیت آنلاین استفاده کنید و قالب‌های آماده برای کارت ویزیت را سفارش دهید یا با یک طراح حرفه‌ای برای آن صحبت کنید تا آن برای شما انجام دهد. ودر آخر پس از طراحی می‌توانید آن را به چاپ رسانده و به افراد تحویل بدهید.

مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته رایگان نی نی سایت

معرفی مشاوره رایگان که به صورت 24 ساعته پاسخگو باشد یکی از موضوعات جذبی است که همواره خیلی از افراد به سراغ آن جذب می‌شوند تنها کافی است که شما با برقراری تماس با این مشاورین اقدام کنید و بعد از آن ارتباطات را با آنها آغاز نمایید درواقع شما در هرساعتی از روز می‌توانید تماس با آنها بر قرار کنید و مشکلات خود را مطرح نمایید.

مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته رایگان تلگرام

امروزه سایت‌های مختلفی در بخش روانشناسی ساخته شده است که بعضی از این سایت‌ها شرایطی را برای مخاطبین خود فراهم کرده است که بتوانند به صورت رایگان با روانشناسی که می‌خواهند در ارتباط باشند.

درواقع این امکان وجود دارد که افراد در تلگرام با مشاورین به طور آنلاین در 24 ساعت شبانه روز با آنها صحبت کنند و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند تنها کافی است که آنها به مشاوره خود در تلگرام پیام دهند تا مشاورین در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند تا افراد راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

شماره روانشناس رایگان

در بسیاری از شهر ها خطوط پشتیبانی روانشناسی وجود دارد که به افراد کمک می‌کند تا با گرفتن شماره روانشناس ارتباط خود را با آنها شروع کنند و کمک‌های لازم در رفع مشکلات خود آغاز نمایند.

شماره تلفن‌های روانشناسان و مشاوران می‌تواند متغیر باشد که این موضوع عوامل مختلفی را نظیر محل زندگی و منطقه شما مربوط می‌شود همچنین برای یافتن یک مشاور یا روانشناس حرفه‌ای می‌توانید به مراکز روانشناسی یا سایت‌های معتبر مراجعه کنید تا با روانشناس ارتباط خود را آغاز نمایید.

در بسیاری از موارد، مشاوره رایگان نیز توسط مراکز روانشناسی ارائه می‌شود پیشنهاد ما این است که با سازمان‌ها و مراکز روانشناسی تماس بگیرید یا به منابع معتبر در اینترنت در این زمینه مراجعه کنید که در بسیاری از سایت شماره این دسته از روانشناسان برای ارتباط شما با آنها قید شده است.

yazdani

Hello! I am Victoria Rawson. I am city skyline and landscape photographer. I fell in love with photography when I bought my first digital camera Canon 5d Mark II back in 2011.

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا